środa, 31 lipca 2013

Kiedy nastepuje spalanie kalorii

Przy intensywnych wysiłkach , bieg czy aerobic czy też inne ćwiczenia które trwają dłużej niz. 30 minut i są dość intensywne pozwalają na spalanie kalorii nie tylko
w trakcie wysiłku i po ale także jeszcze podczas snu , nasz organizm jest pobudzony i używa tkanki tłuszczowej jako głównego paliwa . Wysiłek powinien być wykonywany powyżej 20 minut dlatego , ze energia jest pobierana przez właśnie glikogen jest on forma cukru i najszybciej dostarczanej energii który jest wytwarzany do 20 -25 minut jest on niezbędny do pracy mózgu, nastepnie energia jest pobierana właśnie z naszej tkanki tłuszczowej .
Glikogen to cukry to nasza energia .
Podczas krótkich treningów uzyskujemy energie od naszego glikogenu . następnie po jego utracie energie pozyskujemy z tkanki tłuszczowej , i dopiero wtedy zaczynami spalać kalorie .
Jeżeli chodzi o maratończyków to rozkładają oni tak glikogen aby starczyło go na jak najdłużej, poprzez długie treningi , biegi paru godzinne , gdzie glikogen przystosowuje się do takiego treningu aby dać nam więcej energii ,gdzie tej tkanki tłuszczowej jest niewiele , bo wiadome ze to są już profesjonaliści.
Dlatego wam przy spalaniu kalorii wystarczy trening minimum 20 minut , wszystko zależy od organizmu sami musicie na sobie sprawdzić ile to wy potrzebujecie tego czasu , myśle że każdy jest w stanie wykonać prosty trening około 30 minut .
Zacznij od spacerów godzinka dziennie , już wtedy spalisz dużo kalorii i będziesz się lepiej czuć.
Dla osób szczupłych ale bez życia , entuzjazmu, ćwiczcie wiecie jakiego ja kopa dostaje po treingu , minusem jest to ,że ide spac dopiero koło 2,3 w nocy ale trening mam do 21 wiec dlatego ,później jeszcze biegam lub jezdze na rowerze :)
Pózniej wstaje rano pełna wigoru i ćwicze :)
 
 
Pamiętajcie ćwiczcie dla swojego zdrowia , dla siebie samego znajdźcie wlasny cel i wyznaczcie dla siebie nagrodę za każdym razem jak uda wam się cos osiagnąc , Trzeba pomóc swojej motywacji :)!!!
 
 

4 komentarze:

  1. Hej, mam takie pytanie, a widzę, że się na tym znasz, ćwiczę już bardzo długo, ale jednak wciąż nie widzę zadowalających efektów, ćwiczę jakieś kilka miesięcy, a przez ostatni naprawdę bardzo aktywnie, i wciąż mam problem z mięśniami brzucha, możesz mi poradzić jak mogę je zarysować, bo z resztą ciała jest wszystko dobrze, ale z brzuchem nie najlepiej
    silnaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej dzisiaj jeżeli chcesz naprawdę wyrzeźbić brzuch to polecam Aerobiczną 6 Weidera Pisałam o tym post jest tam zdjecie grafiku jak się wykonuj dane ćwiczenia i ile dziennie , więcej napisze jutro dzisiaj już trzeba isc spac :)
    Polecam te ćwiczenia jednym minusem jest to że szybko się nudzą bo jest to monotonne ale efekty są fajne już w połowie:)Wiem przerabiałam ale nie dokończyłam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, kiedyś zaczynałam, ale po dwóch dniach odpadłam, ale skoro warto to zacznę jeszcze raz :) i zaraz czytam post o tym :)

      Usuń
  3. No własni trzeba się zmotywować i to dobrze :) znam dużo osób co cwiczyli A6W i byli zachwyceni jedyny minus ze szybko się nudzi , ale tutaj wkraczają nasze chęci muszą być silne :) ja sama jej nie dokończyłam bo ustalam swój własny plan ćwiczeń i Często się zmienia napisze o tym post w następnym tygodniu :) W poscie którym jest To opisane masz obrazki jak wykonać i opis tego oraz grafik jeżeli masz jakieś pytania pisz od razu Postaram się pomóc pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń