czwartek, 5 września 2013

WZMACNIAMY KAŻDĄ CZEŚĆ CIAŁA :D !!!

Witajcie Niestety cos sie stalo i niemoge dodac filmiku tutaj macie link z moja ukochana trenerką .
Bardzo fajny , duzo ćwiczeń wzmacniających myśle, że każdy da sobie ztym rade a są świetne ćwiczenia :)
Na moim zajeciach kobiety są zadowolone :) oczywiscie dodaje tam od siebie swoe własne pomysly i troche zmieniam trenigi, ale pomagaja mi dużo :D
Polecam i ćwiczcie robi sie coraz chlodniej a wiadome odklada sie wiecej tłuszczyku , a tego niechcemy :D
!!!!
DACIE RADE !!! DO DZIEŁA !!!




https://www.youtube.com/watch?v=m2jzYKCYXi0

9 komentarzy:

  1. ja też lubię ćwiczenia wzmacniające ciało i siłowe też bardzo. najlepsze jednak to takie,a które w sumie najmniej znam, które angażują głębokie mięśnie. znasz takie ćwiczenia? a ten filmik bardzo fajny, ja korzystam z tej strony jeszcze http://www.mojanowafigura.pl/fitness/cwiczenia/ dużo ciekawych porad fitness i o diecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wglebialam się w temat takich ćwiczeń , może zaczne i poczytam więcej na ten temat ja cos znajde dam Ci znać :D Postaram się jutro cos poszukać :)

      Usuń
  2. Ja za siłowymi nie przepadam.

    Kilka pytań bez odpowiedzi, kilka pragnień i nadziei. Jak każdego obracającego się w sferze 'obsesja jedzenia'? A co ty sądzisz na ten temat? --> dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie zajecia prowadzisz?? Umieram ciekawosci , ja marze o pracy instruktorki fitness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja prowadze zajecia kazdego rodzaju jest tam wszystko sama sobie wszystko tworze :D
    Są i podstawowe uklady fitnesowe , treningi roznego rodzaju intensywnosci , co tylko dusza zapragnie :)
    No i Zumbe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę posady ! :) Ile ja bym dała, aby móc robić to co lubię.. ;) Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. :) Trzymam kciuki żeby kiedyś Ci się udało :) Wciag i to bardzo :D
    Możesz sama rozkrecic taki biznes , zbierz grupke pogadaj z kims kto ma dostep do sali gimnastycznej i do Dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Widze ,że jest duzo fanek jilian :) jest swietna :)

      Usuń