niedziela, 22 września 2013

Moje ćwiczenia na brzuszek które wykonuje codziennie :D

Macie tu ćwiczenia na mm proste i skośne brzucha :)
bardzo fajne i bardzo  skuteczne 
Kilka seri po kilkanascie powtórzen zalezy od waszego poziomu zaawansowania:)





             Po wykonaniu tego ćwiczenia zmiana nogi  wykonujemy to w dość szybkim tempie















Podstawowe brzuszki , broda daleko od klatki piersiowej , patrzymy sie do góry i wydychamy powietrez przy unuszeniu sie do góry czyli przy napinaniu mm (mięśni)





   Uwagi : tułów przyklejony do maty  dokladnie odcinek ledżwiowy





9 komentarzy:

  1. hej obserwuje Twój blog od jakiegoś czasu i musze Ci powiedziec, że znalazłam w sieci fajny program do sprawdzania ile jeszcze sadełka trzeba zrzucić :)sprawdz-sylwetke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie raczej nie ma problemu z sadelkiem przy takim trybie życia jak mój :)

      Usuń
  2. Fajne te ćwiczonka niektóre wykonuję od dawna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat te wpadły mi do gustu i nie wyobrazam sobie dnia bez nich i jeszcze pary innych np ławeczki :D

      Usuń
  3. Ćwiczenia pierwsza klasa, choć podobne do a6w ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazde cwiczenia sa do siebie podobne zmienia sie tylko ulozenie rąk czy nog dla urozmaicenia , Dla mnie a6w jest troszke nudna(ale skuteczna ) ja potrzebuje dynamicznych ćwiczeń:)

      Usuń
  4. Ja robię brzuch z MelB. ;) I jestem zadowolona. :))
    Zapraszam częściej i pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją uwielbiam :D fajnie motywuje i prowadzi zajecia:)

      Usuń
  5. Właśnie na fitnessie podobne rzeczy robimy i są mega skuteczne.xp Zapraszam do mnie www.czekotubka.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń