piątek, 18 kwietnia 2014

Jak skutecznie Wyrzeźbić mięśnie Bzucha !!

1. Dieta to najważniejsze aby uzyskać dobry efekt, musisz dobrze odżywić mięśnie ,i pozbyć się tkanki tłuszczowej       

Twoja dieta powinna zawierać:
-chude mięso
-ryby
-nabiał

Warzywa:
-brokuły
-kalafior
-szpinak
-papryka
-sałata
-pomidor
Dostarczają dużo energi oraz blonnika i witamin.
-orzechy czy też nasiona które zawierają tłuszcze nie nasycone ważne w diecie oraz zawieraja omega 3 i dużo białka.

Konieczność odstawienie weglowodanów prostych (słodyczy) mam nadzieje, że jest już każdemu znane :)

Warto sięgać po prodykty o niskim indeksie glikemicznych to włąsnie te prodykty powodują u nas oponke !

Wysoki IG mają: białe pieczywo, arbuzy, paluszki, popcorn, frytki, napoje słodzone ...
Poziom IG często zależy od przyrządzenia dania. np Marchewka gotowana zawiera więcej IG niż surowa.

Aby przyśpieszyć redukcje tkanki tłuszczowej warto spożywać:
-jogurty naturalne
-mleko
-kefir
...


2, Gdy już zastosujemy dietę bierzemy ostro za ćwiczenia, ale pamiętajcie nasze mięśnie też potrzebują odpoczynku chociaż mięśnie brzucha szybko się regenerują warto dam im chwile spokoju ćwicz 3-4 razy w tygodniu.
Sen jest dobry na wszystko !

W Ćwiczeniach chodzi głównie o jakoś wykonywania skup sie podczas wykonywania ćwiczenia zepnij mięśnie świadomie .

Urozmaicaj ćwiczenia jest ich naprawdę mnóstwo a ćwiczenia będą ciekawsze.

3.Chcesz uzyskać szybszy efekt bo sama dieta to za mało ?

Ćwiczenia Cardio, Interwały, - Bieganie, pływanie, aerobic to pomorze Ci spalić Szybko tkankę tłuszczową.ale pamiętaj o ćwiczeniach wzmacniających tez całe ciało, ponieważ często długie treningi aerobowe np bieganie prowadzi do spalania tez mięśni dlatego Warto połączyć ze sobą wiele form ćwiczeń.


Miesnie brzucha

Do mięśni brzucha (łac. musculi abdominis) zalicza się:

(Wikipedia)


Jest co ćwiczyć :D


Pamietaj!

Plan Na Dziś -- Na Jutro-- Na Codzień :D


MOTYWACJA
Dieta
Spalanie tkanki tłuszczowej
Ćwiczenia
Regeneracja (odpoczynek i dobry sen)



Ćwiczenia polecam  Wpisać 8 minut Abs :)









10 komentarzy:

  1. Systematyczność, wytrwałość oraz dieta daje uzyskać świetny brzuch. Fajny i ciekawy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znasz sie na rzeczy :) Trzeba mieć dobrą motywacje żeby wytrwać i trzymam kciuki za wszystkich :D

      Dziekuje Staram sie jak moge przekazywać swoją wiedze żeby pomóc innym :)

      Usuń
  2. dokładnie!! :) Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, mam do Ciebie pytanko. Mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę na doradzenie. Od kilku miesięcy systematycznie ćwiczę siłowo (3-4 razy w tyg.), a zaraz potem wykonuję trening cardio, który trwa ok. 40-60 min (cardio robię 2-3 razy w tyg). Niestety od 3 tygodni nie jestem w stanie w ogóle ćwiczyć ponieważ lekarz stwierdził u mnie silne zapalenie zatok, każdorazowe schylenie doprowadza mnie do bólu głowy (zatok), mimo leczenia wciąż mam katar etc. Zastanawiam się co mam zrobić, aby moje mięśnie nie sflaczały? Bardzo mi na nich zależy... Dodatkowo cały czas walczę o płaski brzuch. Staram się jeść zdrowo (nie liczę kalorii), dumam, czy tym sposobem w końcu go 'spłaszczę' (bez deficytu kalorycznego)? Nigdy nie byłam tęga/otyła, a wręcz szczupła, ale z efektem skinny fat :( Fałdka na brzuchu mnie dręczy psychicznie stąd też się jej chce pozbyć :( Póki co ćwiczenia odpadają... Nie wiem jak długo jeszcze nie będę mogła ćwiczyć :( Będę wdzięczna za pomoc/wskazówki. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cie bardzo Napisz do mnie na Fanpage na facebooku jest do polubienia na blogu i postaram Ci sie pomóc :) Tam pogadamy i wymyslimy coś aby Ci pomóc :)

      Usuń
  4. Świetnie wszystko rozpisane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham 8-minutówki na brzuszek :D

    www.eatsmart4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie taki artykuł był mi potrzebny, dzieki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sie Ciesze :) i Zachęcam do częstego zagadania :)

    OdpowiedzUsuń