wtorek, 2 września 2014

Ser żółty dlaczego warto go jeść :) ?

Wydaje Sie Kaloryczny, ale jest bardzo potrzebny !
Mowa tutaj i żółtym serze :D


PAMIĘTAJCIE KUPUJCIE SER A NIE "SEROPODNY" BO TO  Z SEREM NIEMA NIC WSPÓLNEGO !!!
Wyroby Seropodobne to mleko w proszku, olej roślinny i skrobia pszenna !!

 Dostarcza nam odpowiednia ilośc białka, już kilka plasterków może nam zastąpić połowe dziennego zapotrzebowania na białko jak i dla tych którzy nie jedzą mięsa to odpowiedni produkt.




Ser żółty ma 10 razy więcej białka niz twaróg.

Ten pier­wia­stek jest nie­zbęd­ny w die­cie, bo po­pra­wia gę­stość i wy­trzy­ma­łość kości, więc prze­ciw­dzia­ła oste­opo­ro­zie. Jest także po­trzeb­ny mię­śniom. Dzię­ki niemu serce może kur­czyć się i roz­kur­czać. By za­pew­nić sobie dzien­ną dawkę wap­nia, trze­ba zjeść aż ki­lo­gram twa­ro­gu lub tylko pięć pla­ster­ków sera z dziu­ra­mi. Dzie­je się tak, bo przy pro­duk­cji bia­łe­go sera 85 proc. tego pier­wiast­ka ucie­ka do ser­wat­ki, a pod­czas wy­twa­rza­nia żół­te­go zo­sta­je on w skrze­pie. Poza tym jego ilość się kon­cen­tru­je, bo do wy­ro­bu ki­lo­gra­ma sera z dziu­ra­mi po­trze­ba 10 li­trów mleka, zaś do twa­ro­gu ok. 3. Ser żółty jak wszyst­kie pro­duk­ty mlecz­ne za­wie­ra ka­ze­inę i wi­ta­mi­nę D. Oba skład­ni­ki uła­twia­ją wchła­nia­nie wap­nia. Jest on więc le­piej przy­swa­jal­ny z pro­duk­tów mlecz­nych niż np. z wa­rzyw.





Już kilka plastrów pokrywa połowe dziennego zapotrzebowania na białko, można więc nim zastąpić białko.

Jako dodatek do śniadania da nam dużego kopa poza tym zawiera tłuszcz mleczny które nie musimy sie obawiać, jest szybko wchłaniany a kalorie są szybko spalane :)



Smacznego :)


12 komentarzy:

  1. Do niedawna nienawidziłam go z całego serca, teraz jadam regularnie i bardzo go lubię, można wręcz powiedzieć, że uwielbiam. ;)

    Bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie, że zmieniłaś upodobania smakowe czasami warto i dziękuje za miłe słowa :)

      Usuń
  2. A jaki ser najlepszy jest marka ostatnio kupiłam i mi nie smakował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwiebiam Ser salami, ważne żeby to był ser a nie seropodobny :)

      Usuń
  3. Uwielbiam żółty ser, ale zawsze mi wszyscy powtarzali, że na diecie powinnam z niego zrezygnować. Teraz już nie będę ich słuchać :) Ale wszystko z umiarem oczywiście :))

    Zapraszam do mnie:
    odmienicsiebie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórym szkodzi, zależy na jakiej diecie są , czasami człowiek myśli , że kaloryczne to nie warto a zapomina o pozytywach.

      Dobrze napisałaś wszystko z umiarem bo nawet ze zdrową żywnością można przesadzić i przytyć.

      Usuń
  4. Z tym serem to różnych bajek się naczytałem. Ja jestem teraz na diecie serowej od miesiąca. zjadam około 200gr żółtego sera dziennie i schudłem już 5kg. Przez ser nie czuje głodu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno w sklepie odróżnić ser żółty od wyrobu seropodobnego. Kawałek, który ładnie wygląda i na dobrej jakości, dopiero w domu podczas próbowania okazuje się jednym dużym rozczarowaniem i plastkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ser zółty... tylko w tej mnie zdrowej wersji bo zapiekany :)

    http://fitfunmamarun.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ser żółty, mogę jeść do każdego posiłku codziennie i nie znudzi mi się :)

    OdpowiedzUsuń