piątek, 5 lipca 2013

Sexy Nogi i jak to zrobic :)

 
Chcecie mieć świetne nogi? Polecam takie ćwiczenia ćwicząc taki zestaw codziennie a zajmuje on niewiele , naprawdę daje efekty wiem bo sama stosuje takie ćwiczenia a prowadze fitness codziennie i efekty są ,najważniejsze takie że naprawdę mam silne nogi i nie mam już problemów z obolałymi stawami (kolanowymi) .
Jeżeli jesteś poczatkującu rob sobie jedno dniowe przerwy lub na zmiane wykonuj ćwiczenia brzucha , jeżeli to bd dla ciebie za mało urozmaicaj sobie przysiady .
Mam nadzieje że wkoncu znajde czas i nagram jakiś filmik lub porobię kilka zdjeć aby pokazać jak fajne mogą być ćwiczenia ,
W momencie kiedy nie dajesz już rady i nogi w połowie zaczynają bolec wykonaj kilkusekundowy odpoczynek i rozciąganie mm rozgrzane lepiej się rozciągają , następnie wykonuj ćwiczenia dalej i wybierz tylko takie które sprawiają ze chcesz ćwiczyć bo brak motywacji powoduje 0 efektów
 
Ważne: Wszystko to co robimy ze swoim ciałem i jego efekty nie zależą tylko od wykonywanej pracy , ale od naszego umysłu naszej motywacji ,ważna jest jakoś wykonywanych ćwiczeń a ze to one dostarczają nam chormon szczęścia to trzeba być dobrze zmotywowanym aby do nich przystąpić
 
Są dni kiedy np. wykonuje na fitnessie ćwiczenia na mm brzucha po kilku powtórzeniach brak mi siły , chociaż mam bardz wzmocnione mm , to jednak zły dzień , zły humor , i brak chęci do ćwiczeń powoduje dyskomfort i nasze mm reagują razem z naszą głowa , wiec pamiętajcie ćwicząc skup się na danym mm to naprawdę pomaga.
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz