sobota, 6 lipca 2013

:)

Witam miałam dzisiaj napisać tresciwego bloga , ale jestem wykończona , godzinny fitness który dał dzisiaj popalić ,wymyśle ćwiczenia a później sama tego żałuję hehe a potem jeszcze bieganie ze znajomym coś czuje ,że jutro bd mnie coś bolec a jak jestem już przy boleściach czyli zazwyczaj są to MIKRO urazy mięśni najlepsze na to jest oczywiście odpoczynek rozciąganie , i najważniejsze gorąca lub zimna kapiel :) jeżeli jesteśmy zmęczeni boli nas wszystko położyć się na 15 minut w nie za gorącej wannie żeby nie zemdleć i to naprawdę rozluźni nasze mięsnie , a na miejscowe bóle to oczywiście zimne okłady .
Jeżeli macie stojąca prace i wasze nogi są obolałe i zpuchnięte to nie wystarczy na chwile usiąść najważniejsze jest aby trzymać nogi w górze aby nasza krew z powrotem wróciła a nogi swobodnie odpoczywają około 10 mintek i będziemy jak nowi.
Wiem ,że moje treści może nie są bardzo urozmaicone albo tak pięknie napisane jak specjalistów , ale ja pisze to co testuje i to co naprawdę działa i naczym dobrze się znam czytam dużo książek dużo artukułow na ten temta i niechce kopiować kogos pracy i słow co jest naprawdę nie do przekształcenia czyli wyjaśnienia od wójka  google lub cioci wikipedi itp. to pisze abyście nie musieli chodzić i szukać bo chce abyście znaleźli tutaj wszystkie niezbędne rzeczy dla siebie , jeżeli potzrebujecie rady piszcie do mnie . :)

a tutaj cos na jutro :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz