sobota, 12 lipca 2014

Mój Własny Koktajl

                      Dzisiaj Koktajl Wykonany z tego co mogłam zastać u siebie w ogrodzie i nie tylko :)
Moje Drugie sniadanie Wspolne z Mamą :)

Szczególnie dla osób starszych, ale nie tylko. 
Wszystkie sładniki i wykonanie pokazane na zdj. :)


 Mieszamy skłądniki, miksujemy blenderem i gotowe :) Ja chłodze jeszcze w lodówce idealny Sorbet na gorące Dni :)



Borówki amerykańskie

Wyróżniają się przede wszystkim wysoką wartością dietetyczną i dużymi zasobami ważnych składników odżywczych, co sprawia, że są cennym elementem zbilansowanej i zdrowej diety. Bogate są zwłaszcza w mikro- i makroelementy, a w szczególności w wapń fosfor i potas.

Ponadto Dzięki nimi nasza skóra wolniej sie starzeje, jest to nasz eliksij młodości. Chroni komórki nerwowe przed stresem, ma pozytywny wpływ na pamięć. 
CHroni nas przed chorobami nowotworowymi i chorobami krążenia.


Bakalie

Bakalie pomagaja zapobiegać nowotworom i zawałom, łagodzą dolegliwośći żołądkowe. Zawieraja błonnik , magnez,potas, witamine E, kwas foliowy, cynk i żelazo które poprawiają prace serca.
Rodzynki zapobiegają wypłukiwania sie wapnia z kości, są dobre dla osób z zaparciami.


Banany

Dlaczego warto?
Ponieważ posiadają dużo wartości odżywczych. Zawierają m.in. potas. Są również źródłem witaminy C i błonnika. Daje to poczucie sytości i ogranicza spożycie przez nas innych, bardziej tuczących pokarmów. Ponadto skrobia zawarta w lekko niedojrzałych, zielonkawych bananach tworzy wyścielenie błony śluzowej żołądka, dzięki temu chroni ją przed działaniem soku żołądkowego.



Dżem z czarnej pożeczki
Dlaczego Warto ?
Wspomaga wydzielanie soków trawiennych, zawiera dużo witaminy C.


Morele
Dlaczego Warto ?
Obecność Potasu który reguluje ciśnienie krwi, a także zawartośc żelaza, wapnia, fosforu i błonnika poprawia naze trawienie i zapobiega anemii oraz zapobiega doleglowościom wątrobowym.



Płatki Vitte

Wartość energetyczna w 100 g:
359,00 kcal
Białko w 100 g:
9,50 g
Węglowodany w 100 g:
69,60 g
Tłuszcz w 100 g:
2,20 g




4 komentarze:

  1. Przekonałaś mnie. Muszę wypróbować, bo ostatnio eksperymentuje z koktajlami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło :) Oj ja uwielbiam jak ciągnie mnie do złego czyli słodkich przekąsek lub innych robie koktajl i odrazu lepiej :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeszcze lepsze są pierogi z borówkami mniam :D

      Usuń