wtorek, 22 października 2013

Dzisiaj cos o diecie WARZYWNO - OWOCOWEJ OCZYSZCZAJĄCEJ NASZ ORGANIZM !!!


Na Sam poczatek odstaw najpier mieso, kawe, alkohol i przygotuj sie do tej diety (psychicznie) :D
1. Pij Dużo wody 
Jeżeli masz jakies powarzne problemy ze zdrowiem  z kontaktuj sie z lekarzem zanim przystapisz do tej diety ponieważ na kazdego dieta wpływa inaczej !

Prześle wam przykładowy jadłospis :) Reszte  znajdziecie w linku ktory dodałam w stronie DIETY :) tam pisze wszytsko o tej diecie :)



Śniadanie:
  • sok z marchwi, barszcz czerwony (doprawiony ziołami zakwas buraczany podany na ciepło)
  • surówka - korzeń selera, rzodkiewka, seler naciowy
  • surówka - kapusta pekińska, marchewka, jabłko
  • gotowana biała kapusta na ciepło

Drugie śniadanie:

  • grejpfrut

Obiad:

  • surówka - pomidor, korzeń pietruszki, cebula
  • surówka - sałata zielona, jabłko, por
  • kalafior na parze ze szczypiorkiem
  • zupa - pomidorowa

Podwieczorek:

  • jabłko

Kolacja:

  • świeżo wyciśnięty sok owocowy (grejpfrut, jabłko, porzeczka)
  • surówka - biała rzodkiew, cebula, jabłko, rodzynki
  • surówka - świeży ogórek, papryka, pomidor
  • jabłko pieczone faszerowane rodzynkami




3 komentarze:

  1. Czekam na opis efektów, choć nie jestem zwolenniczką diet. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na opis efektów, choć nie jestem zwolenniczką diet. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest dieta oczyszczająca i naprawde działa jezeli sie przyłożysz :) Napisz do mnie na email to opowiem ci jakie są jej efekty :)
    Ta dieta polega na tym ze wypłukuje z organizmu wszystkie toksyny ja zamierzam ja wkoncu zastosowa poniewarz mam gangliona to taka narosl galareowata w stawach mam ją na nadgartsku z przeciązenia głównie , wycinanie nic nie da bo to wraca a taka dieta polega na tym, że likwiduje te złe rzeczy od środka (mozna powiedziec ze wyjada te wlasnie zlosliwosci w naszym organizmie )
    Ja tez nie stosuje diet tylko zdrowy tryb zycia a dzien bez miesa jej dla mnie straszny dlatego musze sie dobrze nastawic na nią :)

    OdpowiedzUsuń