poniedziałek, 10 lutego 2014

Wzmacniamy :D Abs

Uwielbiam GO :D Ma Moc potrafi zmotywować do działania a ćwiczenia są genialne :D
POLECAM.

Ćwicz i jeszcze raz ćwicz ! Baw się uśmiechaj ćwicz przed lusterkiem, ubierz fajne ciuszki (kolorowe)
Wszystko to co kochamy, ile radości :D

Przestańcie na siebie narzekać, nastawienie to połowa sukcesu, chęci jeszcze lepiej, ale działanie jest najważniejsze!!!

Napisz sobie na kartce przed łóżkiem.


Jestem świetna zrobisz to i dasz rade

Dzisiaj to ty decydujesz jak się potoczy dzień, nie pogoda nie zła fryzura, czy płacz dziecka z rana.
Tylko ty możesz zadecydować czy się uśmiechniesz i choćby przed pracą zrobisz 20 pajacyków

Czego się nie robi dla hormonów szczęścia pomóż im się wydostać.

Pisząc to sama mam ochotę zrobić kolejny trening, ale mi już wystarczy na dzisiaj.

Moja motywacja to to, że mam się z kim tym wszystkim podzielić z wami i zawsze znajdzie się ktoś komu się to podoba :D

Myślę, że taki post z rana troszkę was zmotywuje do działania :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz