wtorek, 12 listopada 2013

Rozciaganie

Dzisiaj czas na rozciąganie !!!
Rozciąganie umożliwia swobodny przepływ powietrza, a zatem poprawę ukrwienia tkanek.
Nasze mięśnie staja się silniejsze, sprawniejsze i bardziej elastyczne. Nabywamy też umiejętności ich rozluźnienia. Najważniejsze jest właściwe oddychanie nie tylko podczas ćwiczeń. Ćwiczenia rozciągające wywodzące się z Jogi prowadzą do wyciszenia się, relaksują nas i pozwalają spać spokojnie.
Rozciąganie jest bardzo ważne wtedy gdy trenujemy siłowo i nie chcemy być "sztywni".Po intensywnym treningu nasze mięśnie się kurczą i skręcają co ogranicza nam ruchomość, dlatego zawsze, ale to zawsze pamiętajcie o dobrym rozciąganiu :)
Również kiedy chcecie uniknąć kontuzji nasze mięśnie muszą być dobrze rozgrzane i rozciągnięte.

Bedąc w gimnazjum czy w liceum słysząc, że na bóle mięśni dobre jest rozciąganie odpowiadałam Ałaaa i wole już, żeby mnie bolało. Teraz kiedy znam się na tym dobrze i ćwiczenia są częścią mojego życia to wiem, że to najlepszy sposób, czuje się świetnie  chociaż mam spore mięśnie nie jestem w cale sztywna :)

Dlatego Polecam i zachęcam :)

Przesyłam przykładowy filmik



i Pare zdjęć :)












5 komentarzy:

  1. O matko jaki kobiety z gumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no one to już maja w genach :P tez tak chce :) ale jak sie rozciagam codziennie to widac efekty :)

      Usuń
  2. Zawsze marzyłam by być tak elastyczną, niestety moja elastyczność skończyła się wraz z kontuzją kręgosłupa, ale na szczęście po wielu treningach znów jestem w stanie dotknąć podłogi stojąc z nogami prostymi w kolanach :D Nie ma nic przyjemniejszego po treningu jak rozciąganie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to podziwiam Cie za wytrwałość :D Ważne, że sie nie poddałas gratulacje :)
      Uwielbiam to miesnie odrazu staja sie fajniesze:)

      Usuń
  3. Najbardziej mi się podoba ta pani co stoi na rękach. Lubie od czasu do czasu sobie pochodzić trochę w ramach treningu.

    OdpowiedzUsuń